🌹بسم الله الرحمن الرحیم🌹

به آرزوها و اهدافی که دارین می رسید💰💫

🌹بسم الله الرحمن الرحیم🌹

به آرزوها و اهدافی که دارین می رسید💰💫

۳۰
تیر ۹۹

سلام دوستان عزیزم💜 

شهادت امام جواد الائمه را تسلیت عرض میکنم🖤🖤🖤

می خوام داستان امروزم و براتون بگم و اون اینکه صبح بود و من تازه چشمم و از خواب باز کرده بودم که ناگهان صدایی از پشت پنجره ی اتاقمون شنیدم ، فکر می کنین اون صدا چی بود ، ذکر لاالله الا الله و محمد رسول الله ، یه عده با صدای بلند این ذکر و می گفتند و می رفتند ، من در حالت خواب و بیدار متوجه شدم که یه نفر از دنیا رفته و دارن اون فرد و می برن با این ذکر ، با خودم فکر کردم و تلنگری به خودم زدم و گفتم آهایتو هم یه روزی از این دنیا میریا ،آیا کاری کردی که شرمنده ی خدا نشی ، خلاصه اینا می خوام براتون بگم که ما از خداییم و به سوی او باز می گردیم ، مواظب حرکات ، حرف ها و گفتهامون باشیم و سعی کنیم حرف های خدا و ائمه را گوش کنیم که سربلند از این امتحان الهی بیرون بیایم . 

لحظه لحظه هایتان خدایی 

یا علی مدد 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۹/۰۴/۳۰
ص حجه فروش

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی