🌹بسم الله الرحمن الرحیم🌹

به آرزوها و اهدافی که دارین می رسید💰💫

🌹بسم الله الرحمن الرحیم🌹

به آرزوها و اهدافی که دارین می رسید💰💫

۱۶
مرداد ۹۹

سلام دوستان وقتدون بخیر 

داستان امشب از این قراره که امروز کلاس حضوری محتواسازان هوشمند تعطیل شد و استاد فرمودن به صورت مجازی برگزار می کنند، تا اینکه ساعت ۴ بعدازظهر شد و من همچنان منتظر استاد تا بیایند داخل لایو پیجشون و ماهم وارد بشیم تا اینکه بالاخره با نیم ساعت تاخیر استاد تشریف آوردن و در ابتدای کار فقط من بودم و استاد و بعدم دوتا دیگه از دوستان اومدن و بقیه نمی دونم خواب موندن ، حالش و نداشتن ، دلشون نمی خواست بیایند ، انگیزه نداشتن خلاصه نیومدن و استاد کلاس و با ما سه نفر شروع کردن من چون اولین نفری بودم که وارد لایو شدم استاد فرمودن که از شما شروع می کنیم .خانم حجه فروش بفرمایید یک دقیقه صحبت کنین راجب موضوعتون و منم همینجور مونده بودم چکار کنم حالا چی بگم بدون تمرین ،بدون مقدمه، فی البداهه ، آخه چی بگم تا اینکه استاد گفتند از کتابی که نوشتین یه موضوعی را انتخاب کنین و صحبت کنین ، منم گفتم باشه اولش داشتم از روی کتاب می خوندم ،استاد متوجه شدن گفتند دارین از روش می خونین و سعی کنین از خودتون بگین ، خلاصه براتون بگم که چند مرتبه صحبت کردم تا بالاخره اون چیزی که استاد می خواستن و بهشون تحویل دادم با قدرت و تلاشم بهشون نشون دادم که می تونم ، البته دوستان عزیز هم خیلی صحبت های قشنگی داشتن و به نظر من کسایی که امروز کلاس و حضور نداشتن یجورایی ازدستشون رفت ، به این نتیجه رسیدم که یک: اگر انسان برای اون چیزی که می خواد تلاش کنه حتما حتما به نتیجه می رسه . دوم اینکه اگر کسی از لحظه لحظه هاش استفاده نکنه از دستش میده مثلا دوستانی که امروز نبودن به نظر من این وقت و از دست دادن و باعث شد که مطالبی که استاد گفتند و متوجه نشن . 

لحظه لحظه هایتان خدایی 

یا علی مدد

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۵/۱۶
ص حجه فروش

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی