🌹بسم الله الرحمن الرحیم🌹

به آرزوها و اهدافی که دارین می رسید💰💫

🌹بسم الله الرحمن الرحیم🌹

به آرزوها و اهدافی که دارین می رسید💰💫

۳ مطلب در تیر ۱۳۹۹ ثبت شده است

۳۰
تیر ۹۹

سلام دوستان عزیزم💜 

شهادت امام جواد الائمه را تسلیت عرض میکنم🖤🖤🖤

می خوام داستان امروزم و براتون بگم و اون اینکه صبح بود و من تازه چشمم و از خواب باز کرده بودم که ناگهان صدایی از پشت پنجره ی اتاقمون شنیدم ، فکر می کنین اون صدا چی بود ، ذکر لاالله الا الله و محمد رسول الله ، یه عده با صدای بلند این ذکر و می گفتند و می رفتند ، من در حالت خواب و بیدار متوجه شدم که یه نفر از دنیا رفته و دارن اون فرد و می برن با این ذکر ، با خودم فکر کردم و تلنگری به خودم زدم و گفتم آهایتو هم یه روزی از این دنیا میریا ،آیا کاری کردی که شرمنده ی خدا نشی ، خلاصه اینا می خوام براتون بگم که ما از خداییم و به سوی او باز می گردیم ، مواظب حرکات ، حرف ها و گفتهامون باشیم و سعی کنیم حرف های خدا و ائمه را گوش کنیم که سربلند از این امتحان الهی بیرون بیایم . 

لحظه لحظه هایتان خدایی 

یا علی مدد 

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۳۰ تیر ۹۹ ، ۲۳:۵۲
ص حجه فروش
۳۰
تیر ۹۹

بسم الله الرحمن الرحیم 

امروز اتفاقات خیلی خوبی در طول روز برام اتفاق افتاد که خیلی مفصله و فکر کنم یه کتاب بشه براش نوشت ولی همینا بگم که گاهی اوقات یه سری چیزایی برامون اتفاق میوفته که آدم فکر می کنه تو ذهنش که واقعا چه خدای بزرگی داریم و به اصطلاح چجوری در و تخته را بهم جفت می کنه که بهم بخورن ، مثلا یه سری جریانات پیش میاد ، مثل جریاناتی که امروز برای من پیش اومد و واقعا اثر گذار بود و درس بزرگی به من داد و اون اینه که آدم اگه هر لحظه لحظه ی زندگیش به یاد خدا باشه همه کارا درست پیش میره . 

(میگن با خدا باش و پادشاهی کن با خودت باش و هر چه خواهی کن) 

ان شاالله در نوشته های بعدیم بیشتر راجب این موضوع صحبت می کنم

لحظه لحظه هایتان خدایی

یا علی مدد 

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ تیر ۹۹ ، ۰۱:۱۸
ص حجه فروش
۰۱
تیر ۹۹

✍ﺍﮔﻪ ﺑﺪﻭﻧﯽ ﺳﺨﺘﯽ ﯾﻪ ﺭﻭﺯﯼ ﺗﻤﻮﻡ ﻣﯽ‌ﺷﻪ ﺗﺤﻤﻠﺶ ﺯﯾﺎﺩ ﺳﺨﺖ ﻧﯿﺴﺖ. ﺍﻣﺎ ﺍﮔﻪ ﻧﺪﻭﻧﯽ ﮐﯽ ﺳﺨﺘﯽ ﺗﻤﻮﻡ ﻣﯽ‌ﺷﻪ ﻫﺮ ﻟﺤﻈﻪ ﺑﺮﺍﺕ ﯾﻪ ﻋﻤﺮ ﻣﯽ‌ﮔﺬﺭﻩ. ﻫﻤﻪ ﺳﺨﺘﯽ ﺩﺍﺷﺘﯿﻢ، ﮐﻢ ﻭ ﺯﯾﺎﺩ، ﻭﻟﯽ ﺍﻻﻥ ﮐﻪ ﺑﻪ ﻋﻘﺐ ﺑﺮﻣﯽ‌ﮔﺮﺩﯾﻢ ﻣﯽ‌ﺑﯿﻨﯿﻢ ﺗﻤﻮﻡ ﺷﺪﻥ ﻭ ﺭﻓﺘﻦ. ﺍﻻﻥ ﻫﻢ ﺳﺨﺘﯽ ﺩﺍﺭﯾﻢ ﻭﻟﯽ ﺍﯾﻨﺎ ﻫﻢ ﺗﻤﻮﻡ ﻣﯿﺸﻦ ﻭ ﻣﯿﺮﻥ. ﻗﺮﺁﻥ ﻣﯽ‌ﮔﻪ ﺣﺘﻤﺎ ﺣﺘﻤﺎ ﺑﺎ ﻫﺮ ﺳﺨﺘﯽ ﯾﻪ ﺁﺳﻮﻧﯽ ﻫﺴﺖ: 

🌼ﺇِﻥَّ ﻣَﻊَ ﺍﻟْﻌُﺴْﺮِ ﯾُﺴْﺮﺍ🌼
ﺣﺘﻤﺎ ﺑﺎ ﻫﺮ ﺳﺨﺘﯽ ﺁﺳﺎﻧﯽ ﺍﺳﺖ

┄┅┅❅💠❅┅┅┄

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱ تیر ۹۹ ، ۰۱:۱۷
ص حجه فروش